Mijn eerste reis - Reisverslagen van Peter & Nancy Lentjes - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Peter & Nancy Lentjes - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2018

Uitzoeken Backpack

17 November 2018

Voorbereiding
Peter & Nancy

Wij, Peter en Nancy gaan in September 2020 onze Camino lopen. Waarom dan pas? In september 2020 kennen wij elkaar 40 jaar. Waarom dan nu al beginnen met deze blog? Ik, Peter, heb mezelf 1 jaar de tijd gegeven om fit te worden. Wij zijn nu begonnen met de voorbereiding. Via deze weg willen wij jullie op de hoogte houden van onze bevindingen/vorderingen. Hoop op veel reacties en steun van jullie

Actief sinds 16 Nov. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 644

Voorgaande reizen:

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: